piątek, 9 czerwca 2017

KosmosKosmos

Cristòbal odebrał mnie na dworcu i powiózł tramwajem tam, gdzie moje miejsce:



Gdyby trzeba było opisać mnie jednym słowem, to chyba właśnie tak.



Nie wiem czy wiecie, ale w niedzielę na Białołęce grają Jan Garbarek Group i Trilok Gurtu - for free!
Muszę tam być, no bo w końcu neues Spiel, neues Glück i branża nowa i kontakty trzeba nawiązać,
więc już zaplanowałam, że w sobotę jadę tam prosto z FFO. Nawet MS chciałam z Konina ściągnąć, ale ona jednak jedzie celebrować kolejny level indoktrynacji katolickiej Pawełka zwanego Maciusiem, czego ja odmówiłam. I właśnie wtedy, kiedy już zaplanowałam i spakowałam walizkę, odezwał się Kosmos. Jako towarzyszka życia suczki o imieniu KosmosKosmos nie mogę nie współtworzyć magazynu Kosmos Dla Dziewczynek!
To wszystko było już dawno ukartowane, ale wszystko w swoim czasie, rozumiem przecież.
Zatem jedna odpowiedź już jest.
Czekam na rozwój wydarzeń.

Wczoraj w pociągu ja:
 


a pani obok:



#KosmosWieWszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz