poniedziałek, 7 września 2015

Fromm, Baumann, Luckmann, Berger, Weber, Beck

aBsio pyta, jak mi minęła ta deszczowa niedziela.
Przeleżałam ją calutką na kanapie z Antropologią Kultury, Uwikłanymi w Płeć i panem z Wałów Jagiellońskich - tym z seksownym głosem od Hercowicza. Od szóstej rano! Imagine that.
Nie mogę spać ostatnimi czasy.
Zamówiłam też intelektualną strawę z Dedalusa i Krytyki Politycznej. Wywiady z "Serii z Różą" są po prostu świetne! Agussiek, jak chcesz, to Ci teraz przywiozę do Wawy wywiad z Graff. Hut ab, przede wszystkim przed prowadzącym wywiad (Graff, wiadomo, mega mózg - aaa, na pewno będzie na kongresie, to sobie z nią pogadamy). Wie, o co pytać feministkę.

Taka ulewa bywa bardzo zbawienna - można w końcu zrobić sobie miejsce na pracę naukową.
Na półkach i w głowie.


Ze swoimi płytami, książkami i ambicjami przestałam się mieścić na poddaszu.
Na szczęście już jest podłoga i można całkiem wygodnie czytać/myśleć/słuchać muzyki/gapić się na ściany tu:


 Do późna.

Inwestra in da(s) Haus.
(Tak, owszem, ogarnia mnie szalona radość, kiedy tam siedzę! Nawet już tam spałam i rano piłam kawę w chłodnym ogrodzie ;-))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz