wtorek, 15 grudnia 2015

Przewodnik zakupowy na jesień

5 m3 desek na elewację - tartak w Olsztynku (za fabryką Tymbarku i Kubusia),
blaszane szafki na zawory - who the f#$%k knows, gdzie to kupić,
1 bateria prysznicowa Grohe + zasłonka - Leroy Merlin na Pradze,
grunt do podłogi betonowej - Podmar albo PGN!

Tak, aBsio, ja znów na wiosce.
"A jak do tego doszło? Kiedy to się stało?"
Ja już sama nie wiem, ja od tygodni ciągle w drodze. "Nie liczę godzin i lat..."
Mam zimowe słuchawki, though.
Co za prezent!!!! Wełniane nauszniki z opcją słuchawek.
Mumok!

Ale dobra, macie i schizofreniczny akcent blagierki modowej:



oraz taki mały masthew, jakim powitał nas Wiedeń obok hotelu:

 (Czy ktoś łaskawie mógłby przywieźć coś takiego na zjazd Fanklubu Wieśniaka na koniec roku?? 
Na pewno Holger ma, ten psychofan science fiction. Nigdy nie widziałam tego filmu, ale Chewbacca przechadzał się po Warszawie podczas otwarcia Euro 2012. aBsio, Margo, byłyśmy tam. Co za absurd!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz