środa, 20 września 2017

Randka

Wiem.
Zarzekałam się, że nie mam zamiaru chodzić na randki, a tu masz!
Życie jest nieprzewidywalne.

Zgodnie z gorącym poleceniem Naczelnej Kosmosu kupiłam Drogę Artysty,
która de facto jest 12-tygodniowym kursem rozwijania kreatywności.
No i weszłam w to.
I teraz raz w tygodniu chodzę ze sobą na randki.
Sam na sam.
Zobaczymy, gdzie mnie to zaprowadzi,
ale na początek zaprowadziło do ostródzkiej kawiarni
Kawa na ławę oraz na

www.zdrowywiesniak.pl
www.crystalpalaceproductions.com
www.globalnawioska.org

Gut genug?

I do rzeczniczki patentowej też mnie zaprowadziło,
ale o tym później - kiedy już sfinalizuję.


Także niebawem adres bloga będzie już krótszy.
I Aguś, rozmawiałam też w Twojej sprawie.

Yay, yay
We be clubbin'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz