czwartek, 7 września 2017

Wodzirej/Wenu Wenu

Na moje wydarzenie "Rajd po okolicznych GS'ach" nie przyszedł nikt.
Powtarzam: NIKT.
Były zainteresowane dwie osoby, ale to jakoś nie wypaliło.
Poczułam się jak Czesia z Klanu na swoim wieczorze autorskim,
ale - spoko - handluję z tym.
Co innego taki Kurs wodzirejów wesel i zabaw bezalkoholowych,
w którym wezmą udział już ponad 4 000 osób!
Owszem, w ramach swojego intensywnego samorozwoju sama rozważałam udział,
ale kurs odbywa się w dniu moich urodzin, kiedy to będę balowała - zapewne alkoholowo -
w Alpach Szwajcarskich, więc może innym razem.
Ale, ale...
Ostatnio przeglądałam New Yorkera, gdzie przeczytałam o syryjskim wodzireju z ponad dwudziestoletnim stażem prowadzenia wesel w Syrii. To istna gwiazda. Występował nawet na gali wręczenia Pokojowej Nagrody Nobla w 2013 roku!


I tak sobie myślę, że to przecież kurs dla wodzirejów zabaw BEZalkoholowych jest i że przecież może być tak, że poprowadzi go sam muzułmański Mistrz Ceremonii
Omar Souleyman.
Więc jeśli i Ty, drogi subskrybencie, zapisałeś się na Kurs, to bądź gotowy na wszystko.


With a big, special shout out to Holly!
Wer war hier mit wem auf einer großen arabischen Hochzeit?!
Wenn das mal keine Prophezeigung Deiner Arbeit mit Geflüchteten war...
With another big, special shout to anybody, kto wybiera się na kurs!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz