środa, 18 kwietnia 2018

Życie na wysokiej stopie/#goingbacktocali




Koncert Stefki w ramach Jej Absolut Trio odbył się w Hombis Salon - salonie kulturalnym śpiewaka operowego Christopha Hombergera, który po 30-tu latach nomadycznego życia osiadł w Zuruchu. Od trzech lat prowadzi tu ów salon, gdzie od czwartku do niedzieli odbywają się kameralne koncerty wybranych przez Niego muzyków. Koncerty są bezpłatne i muzycy występują bez gaży, a publiczność może po koncercie zapłacić ile chce.

Trudno zdecydować, czy sercem salonu jest Steinway, czy może jednak profesjonalna kuchnia, w której Hombi osobiście przygotowuje duże, wielodaniowe posiłki (to już za opłatą, ale wykupienie posiłku nie jest obowiązkowe).

Chciałam podzielić się z Wami tym doświadczeniem, ponieważ Holly i ja w 2016 roku wymyśliliśmy taką formułę dla CrystalPalace.

Nie chcę prowadzić salonu w naszej przestrzeni prywatnej, więc wykorzystam pomieszczenia fundacji, które mam nadzieję wykończyć w tym roku.
Dziadek do Orzechów porwał mnie do tańca po długiej przerwie i nadchodzi czas, kiedy MotownLover będzie mógł całkiem legalnie - nie znienacka - obracać mnie wokół swojej głowy. Do takich akcji będzie sala warsztatowa nad garażem. W salonie - gdzieś pomiędzy kawą a obieraniem buraków - to mnie jednak przeraża.








Życie na wysokiej stopie.
Tu akurat 12 cm,
ale potrafię też wyżej.

Tiny little curves by Mama.
Funky brains by Dad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz