sobota, 5 listopada 2016

Candystorm

Właśnie tak zrobili,
ci patrycjusze,
i przybyli z iście cesarskimi darami.

"I'm 35, guys. How did that happen?!
Did you realise that we've been knowing each other since we were teenagers?"
"Not exactly. Well, I was 10..."




Później dojechał jeszcze M2nd i nagle,
po sześciu miesiącach,
JanuszSquad znowu był w komplecie.
Poturbowany, przeczołgany JanuszSquad z komadoskim doświadczeniem życiowym,
po januszowej majówce niezmiernie doceniał luksusy, w jakich przyszło mu obchodzić ten dzień. ZW connecting people - teraz bardziej, niż kiedykolwiek.
Kto wie, może o to chodzi z tym wielkim CP?



Tajskie curry, placki z polenty i dzikie ilości kulek kokosowych, indyjska zupa dahl, kolendra i hummus z żurawiną i jeszcze dynia piżmowa, tort wegański (M2nd robi!) i wiśnie z zamrażarki.
Więc kiedy tylko na kilka godzin został sam,
Koniczek wybrał opcję na
keep it real
i po cichutku ugotował sobie ziemniaki,
posolił i zjadł na obiad.



Ziemniaki jak dla świń mówi się na to w domu rodzinnym ZW,
przy czym ZW niezmiennie dziwi się,
czy dziadkowie rzeczywiście świniom te ziemniaki
solili?

 

Widzimy się w WWA już jutro.
Tyle Sióstr w tak krótkim czasie :-)
Ale żeśmy namieszały, ladies!
Dom w walizce i w Was.
Harda
vel
Ol
Sis
Goddess
"Moja Boska Starsza Siostra"
PS Napisała także cudowna, silna, odważna SiostraKa.
Wszystko wskazuje na to, że w pierwszym tygodniu grudnia
it's gonna be us in STRAS.
I PE też się do mnie dobija, ale ja już nie chcę.
Nie w takiej roli.
Pewnie prędzej czy później tam jeszcze zawitam, ale już nie jako PaniBiegła.
Prędzej jako PaniNamieszała...
A ten na półmetku? Jak On znosi to tempo?  Dba o siebie, kaszkę je, wysypia się?
Myślę o Nim. Żeby Mu się dobrze, jak najlepiej wiodło!

PS2 Chyba zbyt pochopnie przyznałam pierwsze miejsce MS.
Wczoraj HalliHalloHala wraz z małżonkiem przebili wszystkich.
Look:

5 komentarzy:

  1. No właśnie miałam pytać, kto Ci "Hardą" podarował ;) Bo tytuł ok, pasuje, ale reszta?!?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Że niskich lotów? Nic nie wiem o tej książce. WujekPaweł mi pożyczył, ale jeszcze nie zaglądalam i zrobię to najszybciej w czwartek, bom znowu on the road. A Ty pewnie już z blogów wszystko wiesz? Ja żyję w paralelnej galaktyce teraz. Projekty P&P i 'I want to make Poland cool again' plus projekt Koniczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam autorkę m.in. z big booka, wspaniale opowiadała o średniowieczu oraz z blogów, gdzie wszyscy się zachwycają jej książkami.
      To taka średniowieczna "Dynastia" trochę. Świetnie się to ponoć czyta, ale to raczej nie twoje klimaty.
      Chyba, że mnie zaskoczysz ;)

      Usuń
  3. Teraz na Big Booku, jak byłyśmy razem?
    Ja ze względu na Świętosławę chcę to przeczytać. Taka silna postać kobieca w naszej historii i to jeszcze ten wujek mi o niej opowiedział. Ale mam też "Kobiety i duch inności" Janion - dla równowagi ;-) PS Myślisz, że Harda i Herta i ten sam źródłosłów??? Na pewno, co nie?

    OdpowiedzUsuń