środa, 16 listopada 2016

Zen, zen on

Ten moment, kiedy możesz przestać zachodzić w głowę, dlaczego od lutego regularnie śni ci się, że w pokojach CrystalPalace stoi woda.
Od dziś śpisz spokojnie i dziękujesz za to panom hydraulikom.
Strugi wody spływają po ścianach i z żyrandola, sypialnia i łazienka zalane,
a ty prowadzisz monolog ze swoim wewnętrznym Organkiem:
"ja jestem spokojny, nerwy mam ze stali."
Na północy konie Zwierzyka chodzą w slow motion,
a w pokoju gościnnym
kap, kap, kap
z otworu wentylacyjnego w suficie do miski na podłodze.



"Prezes się boi do pani zadzwonić."
"Mnie się boi? Przecież ja Pikuś jestem.
Niech się ten prezes nie boi,
bo strach jest bardzo złym doradcą."

Uroki własnego domu.
Zaprawdę powiadam Wam,
że to nie jest zabawa dla każdego.

Zobaczmy zatem, czym dziś zaskoczy nas stolarz.
Stay tuned,
this is



Mówcie mi ZENek.





Dziś WujekJózek in da house. Viel Spaß, to na pewno będzie bardzo ciekawe!
Każdy ma takiego WujkaJózka, na jakiego zasługuje, obviously...
<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz