czwartek, 17 listopada 2016

Pocket full of Kryptonite

"Der Junggeselle spricht keine Fremdsprache,
war nie im Ausland..." ist mein absoluter Lieblingstext in diesem Film.
Danke Holly!

http://www.arte.tv/guide/de/066308-000-A/noch-ist-polen-nicht-verloren

Bei LeParisien in Frankreich muss der Link funktionieren.
Keine Ahnung, ob auch bei LeLegnicien in Brux...

I musiał mi LeParisien aż z Francji napisać, co u nas mają w kioskach.
Mieli w O. Mam! Thx, man.


Piszcie do mnie dalej, piękni mężczyźni, bo jak sami widzicie,
mnie teraz nie w głowie te wszystkie nowinki.

Ja chwilowo brodzę przez życie w gumofilcach -
ewentualnie boso,
jak hydraulicy mnie odwiedzą.
Dzięki Wam mam świetne selekcję i przekrój. 

I - tak myślałam, że WujekJózek to spoko gość z fajnym poczuciem humoru.
Pasowałby do nas.
Dzięki, W!

Dobrze, że jesteście!

1 komentarz:

  1. Wideo też działa bez problemu po tej stronie kontynentu, dzięki za wskazówkę!

    OdpowiedzUsuń