środa, 21 grudnia 2016

Co nowego u….

Kuzynek?
Kto oglądał film, który zrobiliśmy z ARTE na 10-lecie akcesji do UE, ten zna i Kuzynki i najprawdziwszego WujkaJózka w uszance.
Tak, tak, ja naprawdę jestem stąd i mam tu sporo rodziny.
In fact, jakieś pół wioski.

KuzynkaS już przed trzydziestką zaczęła tu budowę domu.
Jest drobna, śliczna, harda i w ogóle wymiata nie na żarty.
Ma suczkę Pucci i żyłkę do biznesu,
a po powrocie chce tu otworzyć knajpę wege bezglut + kącik czytelniczy.
Aha, Foxy. Aha, Agussiek.
Właśnie przyjechała z Manchesteru na urlop.
KuzynkaA mieszka tu przy rondzie i jest przybraną mamą Kacpra (Kacper od dziś: Sindbad – z racji tego, co tu zrobił w lato na płycie gips-kartonowej i kołdrze od HalliHalloHali).
W poniedziałek były u mnie przed śniadaniem.
KuzynkaS dostała bibułę i zaprosiła mnie dziś na „babski wieczór”.
Babski wieczór? Aight.
Na dodatek w takim dniu.
(Dziś jest to przesilenie, które umownie obchodzimy co roku 25-ego grudnia jako Boże Narodzenie:
narodzenie nowego cyklu z coraz dłuższymi dniami – aż do końca czerwca.
Wiemy przecież wszyscy, że postać historyczna, jaką był Jezus Chrystus, raczej na pewno nie urodziła się w grudniu. Ot mała ściema, żeby zgrać obchody z tak zwanymi pogańskimi.
Tak więc dziś, godzina 11:44. Odtąd będzie już
Więcej światła!)

Także widzisz, Foxy, one same przychodzą.
Teraz poznam kilka nowych i w nowym roku będę miała komplet.
28-ego przyjeżdża Nauczycielka (indiańskie imię: CzułaNiedźwiedzica), przegadamy,
potem trening w lutym i jedziemy z koksem.
Oh my, jak jedziemy!!!
@Foxy: trzeba ten nocleg w Krk omówić/zamówić!
@Agussiek: Krk 20-22 stycznia. Are you with me?
Przecież możemy się spotkać już tam, a 2 tygodnie później u Ciebie!!!
Szczegóły niebawem.
 


Tak, kupiłam pierwszy raz w życiu, bo Ty kupujesz, W.
I patrz, od razu jest o Janion! 
Też masz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz