niedziela, 23 października 2016

More than diamonds, more than gold

"Remiza strażacka w I'ku", powiedziała ZdrowaśMario zamykając za sobą drzwi taksówki.
Gdy tam dotarła, na świeżo odnowionym parkiecie remizy
(dokładnie: świetlicy wiejskiej)
Pidżejowi już wtórowały
Foxy,
MaFu,
YoJo!
i Pocahontas.
Jules dojechała w sobotę. 

MS pozostaje w ścisłym kontakcie i kazała odsłuchać Bruce'a,
bo nie może być z nami, ale nadesłała:

My mamy głównie zdjęcia z Mikołajem, co nie?
To dlatego, że na wiosce nikt nie miał aparatu? #bieda 
I w ogóle: czy ja co roku szłam jako mysz?
 

"To jest dobry pomysł, żeby kupić taki wielki stół...
A ja mam taki mały. Co to o mnie mówi?"
Spox. Mój i tak nie zainaugurowany.


"Ryśka wzięliśmy, jak miał gdzieś miesiąc.
Andrzej ma problemy emocjonalne.
On i jego rodzeństwo zostali znalezieni w szopie."




"Ja na to: z koleżankami.
A moja mama: Nie lepiej być bez piżamy i z kolegą?"


"Ooo, włączę Tindera, zobaczę jacy faceci są w I'ku!"
 ???!!!
"Tylko nie wrzucaj mi go do koszyka."
What?!!

"Mogłybyśmy tak mieszkać w kobiecej komunie."

Techniczny/Mousebuster/Pocahontas




Nachtrag z godziny 8:43: jeszcze śpicie i nie wiecie, że mysz złapała się sama - wlazła do kosza z waflami i ją wyniosłam. Spodziewajmy się jej w biurze...

2 komentarze:

  1. Też mam takie zdjęcie z Mikołajem i w ogóle to wyglądam na nim jak siostra bliźniaczka MS. Masakra. Muszę poszukać tych fotek.
    A tę mysz, to musisz wywieźć gdzieś daleko, bo inaczej ciągle będzie wracała. Czytałam kiedyś na jednym z blogów.
    A wasze spotkanie tematyczne było?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że muszę daleko. Dlatego właśnie spodziewamy się jej w biurze, gdzie jest źle wstawione okno - pamiętasz. Na razie nie ogarniam. Może w środę do WWA ją zabiorę.
    Tematyczne: eat, dance, love, chill na Polstermeblach. Właśnie siadamy do śniadania, a Foxy: "Ktoś będzie jadł kiszone ogórki na śniadanie?" No i oczywiście ja będę :-)
    Pozdrawiamy Cię!!!!

    OdpowiedzUsuń