sobota, 8 października 2016

Playing For Change

SiostraKa odreagowuje czarny protest szatkując kapustę,
ja - przeziębieniem.
Kuriozalna sytuacja: ja śpię, a po domu chodzi PJII i montuje te drzwi.

Nie, nie jaram się tym, że sejm odrzucił ten projekt.
Oni i tak go chcieli utopić w komisji i przypuszczam,
że po odrzuceniu projektu konkurencyjnego ten protest był im na rękę.
Ja jaram się czymś innym:
głównie tymi mężczyznami
i to się dopiero nazywa
change!

No, panowie, tak niespodziewanie przywróciliście mi jakąś podstawową wiarę
i jestem gotowa zrewidować pewne swoje przekonania
spowodowane pewnymi wydarzeniami.
Dziękuję Wam za to.


Dlatego bardzo mi się spodobała idea tego teledysku od MMM:



Dedykuję MS, bo Ty uwielbiasz takie akcje.

A tak poza tym, to dziękuję Aguśkowi za mega wytrwałość wspieraną szantażem ("Zainstaluję spotifaja, jak ty zainstalujesz whatsappa"). To jest rzeczywiście świetne narzędzie. Nawet przy montażu drzwi się przydało w czwartek.
Życie to ciągła praca nad sobą, przyznaję.


Lubawiak

@Foxy: Festiwal Mendelsohna w O. sprawdź sobie. Ja chcę iść. 
@YoJo! Yes, baby!!!! I'm with you, tak trzymaj i będę Cię w tym wspierać, choćby nie wiem co!!! Pomaga rzucanie zastawą.
@wy dwie: koncert Taco! Pamiętajcie o biletach!
@wszyscy: Xmas i Sylwester w CrystalPalace or what??? Holly już zapowiedziany.
#NiechSięBawią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz