poniedziałek, 11 grudnia 2017

Klub praktyki stoicyzmu



Tydzień temu, w piątek, wpadła do mnie Magda, żeby przywieźć kolejne filmy na DKF w kapciach i odebrać faktury. Wychodząc już, napomknęła, że w tym roku znowu jest do wzięcia 200 000 zł na działania międzypokoleniowe. Termin oddania wniosku: 21.12. Znowu nie będzie miała przygotowanych świąt...

- To może coś ci napiszę? Ja mam mnóstwo pomysłów.

- No pewnie! Napisz i prześlij.

Dwa dni później wysłałam koncepcję programu na cały rok, a jest tam wszystko, co mojej duszy najbliższe: wspólne tworzenie książki o historii naszej wsi wraz z wywiadami ze starszyzną i portretami, fotografia, film dokumentalny, warsztaty kulinarne "kartofle & kiszonki", DKF w kapciach ze starszakami, klub literacki, joga w każdym wieku, zin "The Idzbarker", prawo dla każdego, spacery w przyrodzie i z przewodnikiem oraz historia regionu. Wymyśliłam projekt jak brylant, ale teraz trzeba go oszlifować, a od tego są specjalistki, które pomagają mi także przy fundacji. Notabene, statut poszedł do weryfikacji. W tym tygodniu powinnam wiedzieć więcej.

To między innymi - ale naprawdę tylko między innymi - takie rzeczy teraz robię, gdy nie pracuję.
Poza tym czynię kroki ku wykończeniu drugiej nieruchomości, tak żeby część działań mogła odbywać się u mnie. Jak nie w 2018 roku, to w następnym.
Pierwsza wycena ma być w tym tygodniu,
bo w czwartek już znowu łapałam bakcyla budowy na drabinie.
Przed nami ekscytujący tydzień!!!
Może nawet w Warszawie...
Ale tymczasem jadę znów do Iławy, ortodontki.
Bo ja mam aparat - nie wiem, czy wiecie...

Ooooh, baby, I like it raaaaw

 
PS O co chodzi z tym stoicyzmem?
O to, że przejmujemy się tylko tym, na co mamy wpływ.
Plus jest taki, że dzięki społeczeństwu obywatelskiemu wpływu możemy mieć coraz więcej.
Albo i minus...

2 komentarze:

  1. Dostrzegam , że gwiazda żyje nadal.Chcialabym żebyś kiedyś w przyszłości była kojarzona z naszym regionem tak jak Krzyżacy z Grunwaldem 🙂oby ktoś to docenił lub chociaż zauważył.

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) :-) :-)
    Gwiazda żyje i ma się coraz lepiej!


    OdpowiedzUsuń