piątek, 1 grudnia 2017

Gang Śródwieś

No dobra, nie jestem w tym dobra - o nie - ale założyłam kolejne wydarzenie na fejsie.
Nawet nie wiem, gdzie to się dokładnie wyświetla, ale około północy miałam lajki od starszaków pod czterdziestkę, więc chyba jednak gdzieś to funkcjonuje.
Wydarzenie nazywa się
DKF w kapciach
i polega na tym, że siedzimy w kapciach na wykładzinie w zerówce i oglądamy filmy,
a potem o nich rozmawiamy oraz zbieramy popcorn z wykładziny.
Noblesse oblige...

To jest zalążek naszego wiejskiego gangu i tylko czekajcie na nasz pierwszy teledysk w takim stylu:



Mam dużo pomysłów,
mam dużo wsparcia,
mam tu cudowną młodzież.





Dzieci i młodzież - moja kolejna wielka, odwzajemniona miłość.

Ty mogłeś być tam ze mną,
kolo...

3 komentarze:

  1. To już?
    Super! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, już, ale na razie w ramach stowarzyszenia wiejskiego, którego jestem współzałożycielką. Jeszcze nie w ramach mojej fundacji. Ta dopiero się robi...
    Pozdrowienia z Idzbarka! Biało jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Śniegu!!! powodzenia w nowym pomysle 😘

    OdpowiedzUsuń