piątek, 16 lutego 2018

The Lead Pussy Cat

Miałam wczoraj załączyć zdjęcie Puni i zapomniałam,
więc proszę:



Punia to KoteczekWszystkichKoteczków
Wiem, że są tu fanki.
Photo by WujekPaweł



Holly podesłał mi link do playlisty Michelle Obamy,
którą już oczywiście znałam. Moją uwagę zwrócił tam ten kawałek + Rihanna We found love,
bo one są dość trashy.
Przyznaję jednak, że ten teledysk nie najgorzej pokazuje jak to jest być piękną kobietą żyjąca pod lodem. Założę się, że to są sceny żywcem z Jej życia wzięte.
Biedna.
Jest śliczna i ciągle musi płacić albo za to albo tym.
Zapewne już od najwcześniejszych lat była przygotowywana do swojej roli.
Czy ktoś Ją kiedyś przebrał za Króla Olch albo za Sindbada?
Czy dostała paczkę od Mikołaja, którym tak naprawdę była Ciocia Irenka?
Czy wlazła kiedyś w pokrzywy pod stodołą?
Czy Ona wie, co to jest stodoła?

Czy raczej ciągle musiała być tylko tą księżniczką w bieliźnie?
I czy wielu rzeczy będzie musiała się oduczyć, kiedy dorośnie?
Ale czy to zrobi?

4 komentarze:

  1. Za pewne nie była nie wie i nie dostala nawet pewnie rajstopek nie miała na sobie bialych.Bogate dziecko o skromnym doświadczeniu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo takich znałam kiedyś, a dziś śniła mi się ich cała klasa! Moja niemiecka klasa. Czasami nie rozumieliśmy się kompletnie, bo oni nigdy nie stali w białych rajstopkach w pokrzywach...a i mnie szofer nie woził do szkoły w białych rękawiczkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nasze dzieciństwo wcale nie było takie złe.Mimo że ja musiałam caly czas jesc świńskie miesio i czerninę a ty mleko od krowy . Jednak to racja że docenia się po latach,fakt była to patologia 😁 kłęby dymu papierosowego😲 i tym podobne rzeczy ale to było to, co w dobie telefonów i komputerów nie zastąpi tego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, ono po prostu było i na pewno przyczyniło się do tego, kim jesteśmy - i do dobrych rzeczy i do tych trudnych. Ja na pewno doceniam to, że wychowano mnie z dala od stereotypów płciowych - nie na księżniczkę, ale na człowieka. To teraz bardzo procentuje. "Nasza mądra Ola" - tak mówili w rodzinie. Nie mówili "nasza ładna Ola", więc tego nie ogarnęłam, ale ogarnęłam intelekt i oszlifowałam :-)

    OdpowiedzUsuń