sobota, 10 lutego 2018

L'ascenseur pour...

Windą na szafot czy windą do nieba?

Na pewno ta pierwsza opcja jest ciekawsza muzycznie.
Zupełnie niepostrzeżenie znalazłam się w miejscu swojego życia,
w którym planuję budżet produkcji teledysków,
a nawet spotykam się z właścicielem firmy produkcyjnej.

I coraz więcej wiem i widzę na temat tej całej muzycznej kuchni,
a nawet mam ją u siebie w salonie.

Jak wypromować zespół muzyczny?
Oto moje pytanie na 2018 rok.

I tak to jest, że czasami spektakularne rzeczy powstają w zupełnie niespektakularnych warunkach, jak taka mała wioska na Mazurach. Chociaż, nie powiem, cenię sobie Wasze relacje ze świata.
O, piękni mężczyźni...





Próbowałam, ale nie udało mi się wstawić tu filmiku z naszego wieczoru przy kominku, kiedy Holger gra na hang. Szkoda, bo to było bardzo piękne. Chyba musicie sami przyjechać na koncert po prostu.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To Holger Idzbarku 🤔ale macie fajnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy bardzo fajnie, choć to inny Holger ... ale z tamtym jesteśmy w kontakcie i opracowujemy wspólne działania.

    OdpowiedzUsuń