niedziela, 4 lutego 2018

Melt Away


 
"Twoim zadaniem nie jest szukanie miłości,
ale jedynie szukanie i znalezienie przeszkód w sobie,
które zbudowałeś przeciw niej."

Rumi



I dlatego już wcale mi nie wychodzi ta samotność.
Na przykład przedwczoraj smażę boczniaki, patrzę,
a tam wielka postać przed bramką.
I macha do mnie.
Przyglądam się i ....niemożliwe!
Czternastoletni Sindbad, który mierzy już prawie 1,90 m, przyszedł na spacer ze swoją półtoraroczną siostrą - w wózku. Nie no, tego już było za wiele.
Cuteness overload!
Nie wiadomo, kto słodszy - Ona śpiąca, czy On z tym wózkiem cały uśmiechnięty:
- Cześć Ciocia!
Zaraz przyjedzie Krystian i pogramy na konsoli,
a ja może zaproszę taką jedną koleżankę na walentynki -
wyrzucił z siebie od razu najgorętsze njusy.


Po południu przyjechał jeszcze raz i robiliśmy frytki.

Wczoraj pobudka i już stos wiadomości w telefonie -
rodzina Sindbada robi faworki od rana.
Wiadomo, oni nie śpią bo małe dziecko w domu.
No to fura tych faworków na zdjęciach
i zapewne Sindbad przyleciałby na dywanie,
żeby się podzielić,
no ale ja nie mogę tego jeść.


Potem wieczór, dzwoni HaloHala, że jest towar.
Towar wielce pożądany - kartofle od Władka z Lubajn.
Jedyne takie na frytki. Sprawdziłam.
Że J. mi zaraz przywiezie pół worka.
Co miałam wybrzydzać, że chcę być sama?
Za pół godziny byli - J. & his girlfriend,
a że akurat miałam cały gar fasoli z topinamburem,
to żeśmy dorobili frytek i tak siedzieliśmy w kuchni.
Wszystko było pyszne.

Dziś ostatni dzień mojej samotności i poddaję się...
Już trudno.
Zapraszam.
Mam dużo fasoli z topinamburem
i pół worka kartofli od Władka.
Z Lubajn.


A jutro wieczorem to już Pidżej w Durągu i pełen samochód kuzynek + mała Mari.

10 komentarzy:

  1. Zapraszam!😂bo jak wezmą wszyscy na serio to furtka się nie będzie zamykać 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu nikt nie zna tego bloga...
    więc mogłam sobie pozwolić tak napisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Acha więcej kiedyś to wykorzystam i wpadnę na wizytę 😆 Na drugim zdjęciu widzę twarz 👻😲

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak się przyjrzeć to nawet kilka ,nie widzisz? Nie powiększaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zieleńszym pasku po lewej zapatrzona po prawej lekko wesoła i po prawej wyżej jakby w masce karnawałowej 🤔

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda fotografia przez ciebie dodana jest skrupulatnie przejrzana,nie raz widzę więcej niż inni dlatego że wiem skąd pochodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! I bardzo to doceniam w Tobie jako odbiorczyni tego bloga.
      :-)

      Usuń