czwartek, 8 marca 2018

Autoportret z kobietą

Mija rok.
Znowu jest Dzień Kobiet,
a ja wczoraj w Berku popłakałam się na widok YoJo w pussy hat,
bo jest taka piękna.

W tym roku nigdzie nie idziemy.
Tamto się wypełniło.
Protest jest mało twórczą formą działania.
Powtarzam to od lat,
choć - przyznaję - ma on swój urok integracyjny.
W moich oczach pozostaje jednak tylko reakcją,
a ja jestem kobietą czynów.

Zanim ruszę ze swoimi akcjami,
zacznę od rozmowy - jutro o godzinie 18-tej w audycji
Poradnik Egzystencjalisty w Radio UMW FM.
Można słuchać online.
Łukasz Staniszewski zaprosił doulę Elę Majewską i mnie do rozmowy o kobiecości i męskości, o prawie i bezprawiu. Jestem ciekawa, jak potoczy się nasza rozmowa.

Z radia jadę prosto na wernisaż prac Marty Frej w Galerii Dobro przy olsztyńskim rynku.
Odkąd Il Padrino jest dyrektorem MOKu, wydarzenia kulturalne zyskują nowy sznyt.


A dziś?
Dziś przemierzam miasto w celach bardzo przyszłościowych.
Postaram się zrobić zdjęcia.

No to pięknego dnia nam życzę!
Pielęgnujmy kobiecy pierwiastek w nas.

1 komentarz: