piątek, 16 marca 2018

Dekoracja wnętrz



9 marca miałam zaproszenie na otwarcie World Orchestra Studio, podczas którego miał odbyć się kameralny koncert Grzecha Piotrowskiego. Jako że tego dnia miałam także zaproszenie do olsztyńskiego radia oraz byłam umówiona z Martą Frej i Jej partnerem Tomaszem, z ciężkim sercem zrezygnowałam z koncertu.

To chyba była właściwa decyzja, bo rozmowa w radio pokazała, jak ważne jest, abyśmy udzielały się w mediach funkcjonujących z dala od stolicy. Byłam autentycznie zdumiona pytaniami, które mi zadawano, ale starałam się odpowiadać na nie rzetelnie, merytorycznie i z szacunkiem do rozmówcy.

Oto link do rozmowy: http://www.uwmfm.pl/news/1991/czytaj/2646/poradnik-egzystencjalny-odcinek-9.html

Tydzień później znowu jest piątek, a ja jadę do Warszawy na... kameralny koncert Grzecha Piotrowskiego w Jego World Orchestra Studio.

Jedziemy do Warszawy także po to, aby dać klucze panu Pawłowi, który to z kolei będzie robił remont Pustelni i odmalowywał tam ściany na wiosnę.

Niebawem będę miała tak odnowione,
pomalowane,
udekorowane wnętrza,
że będzie można tam tańczyć breaka
nie robiąc wcale miejsca zdeka...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz