niedziela, 24 kwietnia 2016

Danke!

Macie już Wysokie?!
Wygląda na to,
że jest siostra,
która nas opisała.

Nareszcie!
Z wywiadu wynika,
że ujęła w poemat cały ten szajs.

Musimy to mieć.
Musimy ją poznać.
Kongres?
NWNK?
Mamy teraz te platformy kobiece.

Organek niezbędny w Procesie.
I siostry też.

Wczoraj była u mnie Dorota i...
wow!
To jest dopiero SilnaSiostra.
Zdecydowanie najsilniejsza z nas wszystkich.
Ma też tę piękną sylwetkę,
więc chyba będzie tu figurowała jako
Atletka.
Broni niebawem pracę licencjacką (sooooo proud!)
i przyszła skonsultować.
Postaramy się żeby była na PyjamaParty
i na Kongresie.
I to jest piękne!
Wyjść z czegoś takiego i stać się mądrą siostrą.
To się wydaje ponad ludzkie siły,
a jednak można,
jeśli pojawi się ktoś z zewnątrz.




Nie, to nie jest wielki artyzm,
ale całkiem fajny vibe na coraz dłuższe dni
okołomajowe. Mam słabość.
Z Aguśkiem żeśmy w Berlinie kiedyś kupiły,
right?
Love
Ślicznotka

2 komentarze:

  1. Ja mam 'Danke', 'Miesa' nie. Mialam robic z nia wywiad, ale ktos mnie ubiegl. I z panem od ptaszkow tez. Ale jaka piekna siostra, moja bratnia dusza, ta od swini!

    OdpowiedzUsuń
  2. AaaaaaaaBsio!!!!!!
    Chcę. Do Puszczy poproszę!
    O świniach jeszcze nie czytałam, ale wszyscy wiemy, się z nimi wychowałam, wiec nastawiam kawkę i wracam do łóżka czytać.
    A już chciałam zamawiać tę książkę. Super, że napisałaś.

    OdpowiedzUsuń