środa, 20 kwietnia 2016

Młodzież nie musi już szukać sensacji,

bo sama się znajduje na każdym rogu.
Pamiętacie wzmiankę o zejściu do podziemia?
A bojówki?
A ultrasów?


Aight.

Koniczek zamieszał w Dziewuchach.
Ktoś nadał kryptonim "No woman, no kraj".
Niezależnie obmyślam inną grupę roboczą,
aBsio, please report to the dancefloor,
korespondentko specjalna.
Aguś, co za pech, że Cię nie będzie!
W takim momencie...

Czy Maszynistka Jot będzie na Kongresie???
Muszę się z nią spotkać
i się podzielić.
Tak bardzo muszę, że aż mnie to niepokoi.
Będę potem jeszcze 17-ego maja.
(To znaczy: będę się starała być,
wiadomo, że teraz nie wiadomo).

Meanwhile na wiosce jeszcze trwają idylla i Walne:


Pamiętacie to wiejskie zebranie pod koniec roku, na którym każdy się chwalił gumofilcami?
Wtedy spisywaliśmy naszą strategie i potrzeby wsi. Później odbyło się jeszcze jedno zebranie i w efekcie Dyro napisał i zgłosił świetny projekt w ramach wsi tematycznej. W programie m.in. wyjazdy do teatrów i kina oraz - uwaga, uwaga - warsztaty stolarskie i krawieckie. Zawsze marzyłam i o tym i o tamtym, a Ty, aBsio też mogłabyś brać udział. Na razie czekamy na wyniki konkursu. Dyro twierdzi, że będzie bardzo trudno i jeśli nie wygramy, to w późniejszym czasie złoży jeszcze raz.

14 komentarzy:

  1. Maszynistka będzie, też bardzo chce się spotkać i chętnie by capnęła albo odgapiła kilka książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlę jej zdjęcia mailem i niech wybierze, co chce pożyczyć. Ta Maszynistka.
    Naukowy hardcore mam - prze-ra-ża-ją-ce!
    #ZwierzakiJakTuŻyć w takiej determinacji dziejów?
    BTW: możemy w Pustelni zrobić PyjamaParty, będzie aBsio, może Julię i Margo ściągnę i sobie pohulamy do rana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajosko, dzięki, czeka ona :)
    Mała imprezka byłaby szałem! O ludzie, ale by było ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aight.
    Robimy. Sporo miejsc noclegowych w Pustelni jest, więc w piątek PyjamaParty, w sobotę wspólne śniadanie i razem na Kongres ;-D Zapisz w notatniku, baby!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, napiszesz do Julii?

    OdpowiedzUsuń
  6. Yep. Jesteśmy w kontakcie zawodowo akurat.
    Do Współwieśniaka MS już napisałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu, 13.05. nie dam rady przyjechać, mam zaplanowany wyjazd do Łodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem do 17.05 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostajesz tam tak długo????? Ja nie wiem jeszcze, bo Kraków potem. Mam mieszkanie wynajęte od 18.05. Musiałabym być jakieś 10 dni poza CrystalPalace, a to ciężkie przeżycie - tu tak pięknie teraz. Myślałam, żeby w sobotę/niedzielę wrócić do CP i 16.05 wieczorem znów do Pustelni i stamtąd 18.05. do Krakowa. Ale, ale mogą się pojawić b. przykre niespodzianki i np. nie wstanę z łóżka i wszystkie plany pójdą w czort. Wszystko niepewne teraz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co mam 17.05. A szkoda na dwa dni jechac z powrotem. 16.05 umowilam sie do Ewy. Dlatego na 15.05 zaproponowalam No Women No Kraj.

    OdpowiedzUsuń
  11. No wiem, wiem.
    Ja do Ewy bym chciała 13.
    Ja zaprop. 4.6., bo nie wiem, czy 15 zdążymy, ale pomysł dobry, choć może być jeszcze całkiem zimno.
    Racja, że bez sensu na 2 dni wracać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieśniaku, zrób jakiegoś grupowego maila, bo tu się chyba nie dogadamy :)

    OdpowiedzUsuń