środa, 15 czerwca 2016

Czy to "Błąd"

- ta moja obezwładniająca słabość do chłopców o pięknych umysłach???
Posłuchajcie Mecenasa:




Popatrzcie sobie na słodkiego Webbera.
Aaaaaa, i news tygodnia!
OMG
Chłopcy o pięknych umysłach i ŚliczniChłopcy - oni wszyscy tam będą na SOFA+ w Gdańsku w tym roku.
Jimek+ i Kilar+
&^*%# raj!
Musimy się tam spotkać.
MMM, Aguś i Mo będą - to już pewne. Może nawet będzie ktoś, kogo jeszcze nie znam.
Lisek, M2nd? Holly - nie wiadomo.
Maszynistka +AnotherM?!
The Wu???
To może jednak większe mieszkanie, niż to u fotografów?
A może w ogóle ZdrowyWieśniakFestival w CP, a potem Gdańsk? To blisko.
Przemówcie do mnie, to zacznę działać.
#widzimysiewgdansku
Tymczasem pełne propsy dla ŚlicznychChłopców o pięknych umysłach (bo są i tacy, o tak!).

PS O my! Mecenas w teledysku nawet umieścił smaczek dla germanistów. Dlaczego my jeszcze nie znamy Mecenasa? Toć to swój chłop!

PS2 Jak nasze spotkanie w Menorze? Po pierwsze: przeszłam pieszo z Grzybowskiego na Jagiellońską ("Winko o 22-ej?" Jak mogłabym odmówić?). Po drugie: karma nokautuje bezlitośnie i zaskakująco szybko. Zgadnij, kto w Kawkowie będzie tłumaczył jesienne warsztaty z  Mantaka Chii!
Exactly!
Ależ to poszło...
Życie.
Flow.

4 komentarze:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=hRzNrT2iap0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak Ci dziękuję za cały ten czas i też za muzę, którą mi przesyłasz. Wielce to wzbogacające. Wczorajszy wieczór - <3 - i nocne nam za każdym razem sprzyjają :-) #połączyłjezdrowywieśniak
      Właśnie wypuściłam Buddystę. Ze swojej sypialni. Jedyne pomieszczenie nadające się do funkcjonowania - ogarnęłam dziś od stóp do głów. Więcej opowiem za - mam nadzieję - mniej niż 24 godziny. To co, PyjamaParty znów w Pustelni? Z Liskiem, LUCiem i Zajoncé? Obiecuję, że ogarniemy z Liskiem salon do wieczora.

      Usuń
  2. To jest Daniel Drumz, to jest Daniel Drumz!!!! Dzięki Ci, malutka wielka Maszynistko!!! Słucham.

    OdpowiedzUsuń
  3. One big love! :*

    Zadzwonię.

    OdpowiedzUsuń