poniedziałek, 13 czerwca 2016

Totalny niedoczas ("Odkrywając wolność")


„Dlaczego ten czas tu zawsze tak szybko mija??”
„Bo jest fajnie. Na tym polega ta cała teoria względności.”
„No….”




Thanks to MMM.
Total. Hipnotyczny. Uwielbiam.
Got him on replay. Przerwa tylko dla Chopina.
Ewidentnie jest bratem. Ciekawe, czy umie trzymać przestrzeń... W końcu: "hold it"...





Don't breathe out. Hold it.
Powietrze w Pustelni można siekierą ciosać, Maszynistko.
Czy to tak ma być???
Ja zupełnie bez wprawy z ziołem.
Ja tylko kartofle i pszenica ozima, you know….






@Lisek: Joga dziś na Kępie or what? Kiedy będziesz? 
I nawet nie pytajcie, kiedy tego posta pisałam.
Oniryczno-frenetyczny tydzień w Pustelni. 
Gdzie tam tydzień... całe życie!
Plus to zasypianie między wierszami, a o 9-ej już znowu Czarownica i 
świat się kręci.
Jeśli masz ochotę, to ok. 12.30 wpadnij na lancz do Berka. Będziemy tam. Agussiek o 14-ej ma pociąg.  

2 komentarze:

  1. Ojej, nie uprzedziłam Cię, że będzie siekiera - dobrze, że nie masz czujników dymu :) Będzie pachniało jeszcze kilka dni.
    Nie wiem, co z obiadem, bo mam dziś bardzo dużo pracy, odezwę się.

    OdpowiedzUsuń