czwartek, 23 czerwca 2016

Tak być nie będzie

2 komentarze:

  1. W takim razie ja przewrotnie i na przekór wszystkiemu wrzucam dziś dla Was piosenkę, która podczas 5rytmów poruszyła moją duszę. Tańczyłam, płakałam, płakałam, tańczyłam, przytulając w tańcu siebie i tą małą dziewczynkę we mnie. To dla Was Drogie Siostry!
    https://www.youtube.com/watch?v=OzS53dhBBXc

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Nie pamiętam tego kawałka. Fajna artystka.
    To mnie już nie było pewnie. Zasłabłam oczywiście.
    Dziś, po drastycznej zmianie perspektywy to zresztą w pełni zrozumiałe.
    Just for your information - mam się bardzo, bardzo dobrze i cieszę się z naszego dziewczęcego spotkania w sobotę. Możemy pojechać na "Dalszą Beczalnię" tam, gdzie wtedy taki pan w namiocie mieszkał tygodniami, a my pływałyśmy gadając o "tym i o tamtym". Tam jest dopiero wypas! A na dniach będę chciała nad Głęboczkiem zanocować. Pogadamy.

    OdpowiedzUsuń