sobota, 4 listopada 2017

What has become of me???

Nie poznaję siebie.
Brodzę przez berneńską rzeczywistość jak w smole.
Głównie skupiam się na tym, żeby nie wpaść pod samochód ani do rzeki.
Wysokie góry i ja - to dość nowa przygoda.
Ja jestem z nizin i mam lęk wysokości.
Góry poznałam jakieś 10 lat temu,
a i tak tylko dlatego, że miała być tylko Jura Krakowsko-Częstochowska.
MMM tak sprawnie się mną zajął,
że tydzień później dobrowolnie weszłam na Giewont.
Ale Interlaken z widokiem na Mönch, Jungfrau i Eiger to już całkiem inna liga.
Samo patrzenie na te szczyty jest dla mnie wyzwaniem i podjęłam decyzję, że bez Ciebie, MotownLover, nie będę tam właziła ani wjeżdżała.
Jungfraujoch nie Velikomis,
a bez Ciebie to bez sensu!







To miejsce mnie paraliżuje.
Nie potrafię podejmować decyzji.
Nie potrafię się ubrać.
Nie poznaję siebie.

4 komentarze:

  1. Bardzo piękne , gdzie tak pięknie?⛰️

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jest cudownie. To Interlaken w Alpach Berneńskich w Szwajcarii <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Tobie nie za dobrze 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie, w moim uniwersum nie ma takie pojęcia jak 'za dobrze'!!!! Będzie jeszcze dużo, dużo lepiej <3

    OdpowiedzUsuń